KONDICIONIERIŲ  PILDYMAS R1234YF

Kaina nuo 15Eur

Kaip sužinoti, koks šaltnešis naudojamas transporto priemonės kondicionieriaus sistemoje?

R134A dujos yra įprastos transporto priemonėse, pagamintose iki 2014 m. Visose transporto priemonėse su oro kondicionieriumi, pagamintose nuo 2017 m. Sausio 1 d., Yra naujos ekologiškos oro kondicionavimo dujos R1234YF. Nuo šios datos gamintojams neleidžiama naudoti senesnių R134A oro kondensacinių dujų, siekiant sumažinti visuotinį atšilimą, nes manoma, kad senosios dujos labiau kenkia aplinkai. Transporto priemonių gamintojai palaipsniui pradėjo naudoti R1234YF dujas, taigi transporto priemonėms, kurios nuo 2012 m., tačiau iki 2016 m., gali reikėti bet kurių dujų.  Įsitikinti kokia sistema Jūsų automobilyje galite pasitikrinę po automobilio gaubtu esančiame lipduke arba tiesiog paskambinę mums. Mūsų eskpertai pildymą gali atlikti ACON1 patikros ir pildymo taškuose arba visada atvykti į jūsų pasirinktą vietą Vilniuje bei Vilniaus apskrityje.

Kiek kainuoja kondicionierių sistemos pildymas?

Kaina, kurią mokate už oro kondicionavimo sistemos pildymą, priklauso nuo jūsų naudojamų šaltnešio dujų rūšies. Didžioji dauguma automobilių, naudoja vieną iš dviejų tipų šaltnešių - R134A ir R1234YF. Jei jūsų oro kondicionavimo sistemai reikalingos R134A dujos, kondicionieirių pildymo kaina nuo 4Eur. Transporto priemonių, kurioms reikia R1234YF dujų, pildymo kaina nuo 15Eur. 

Transporto priemonių kondicionierių sistemų su 1234yf šaltnešiu aprašymas

Oro kondicionavimo sistemos, užpildytos R1234yf, yra beveik identiškos toms, kurios naudoja R134a, tačiau yra keletas svarbių skirtumų. Visų pirma, yra vienas papildomas komponentas: vidinis šilumokaitis (IHX), turintis dvi koncentrines kameras. Skystas šaltnešis iš kondensatoriaus teka per vidinę kamerą, o išorinė kamera jį supa, garų srautu iš garintuvo grįžtant į kompresorių. Vis dar atvėsę garai sugeria šilumą iš skysto aušalo, „atšaldydami“ jį žemiau kondensacijos temperatūros, kad pagerintų bendrą sistemos efektyvumą.

Yra du pagrindiniai IHX tipai. A / C sistemose su angos vamzdžiu IHX paprastai (bet ne visada) yra įmontuotas į akumuliatorių. Išsiplėtimo vožtuvo sistemoje labiau tikėtina, kad tai bus atskira dalis, vamzdelis viduje, kurio kiekviename gale yra pora įleidimo / išleidimo jungčių. Nėra judančių dalių, kurios susidėvėtų, taigi, jei jos nėra apgadintos, jų nereikia pakeisti. Vis dėlto svarbu žinoti, kas ten yra ir ką jis daro.

Kitas skirtumas susijęs su naujais paslaugų prievadais ir dangteliais. Aptarnavimo prievadai sukurti taip, kad būtų neįmanoma prijungti aptarnavimo įrangos, sukurtos sistemoms, naudojančioms kitus šaltnešius. Žinoma, yra adapterių ir kai kuriose parduotuvėse iš tikrųjų gali būti teisėtų priežasčių juos naudoti, tačiau apie tai aptarsime vėliau.

Buvo nustatyta, kad aptarnavimo uostai yra šaltnešio nuotėkio ir oro užteršimo šaltinis. Jei transporto priemonė sėdi pakankamai ilgai, kai aplinkos temperatūra yra pakankamai žema, didžioji dalis šaltnešio kondensuojasi iki skysčio, o sistemos slėgis gali nukristi žemiau atmosferos slėgio. Tai leis aplinkos slėgiui atjungti aptarnavimo prievado vožtuvą ir leisti orą į sistemą, užteršiant sistemą oru. Žinoma, to niekada neatsitiks Floridoje, bet kartais taip nutiks šiaurėje, todėl nauji aptarnavimo uosto dangteliai turi O formos žiedą, kuris užkimštų dangtelį prie uosto.

Integruotas šilumokaitis (IHX) yra stora, dryžuota dalis į kairę nuo aptarnavimo prievado. Naudojant temperatūros rodmenis sistemos veikimui analizuoti bus sunku naudoti šią oro kondicionavimo sistemos dalį.

Integruotas šilumokaitis (IHX) yra stora, dryžuota dalis į kairę nuo aptarnavimo prievado. Naudojant temperatūros rodmenis sistemos veikimui analizuoti bus sunku naudoti šią oro kondicionavimo sistemos dalį.

Kamštelis ne tik sulaiko orą, bet ir užtikrina, kad anga būtų švari viduje, apsaugodama vožtuvą nuo nešvarumų, kurie gali sukelti lėtą nutekėjimą. Manoma, kad dangtelis turi būti pririštas prie vamzdelio, kad jis nepasimestų, kai jį nuims, tačiau kai kurie automobilių modeliai buvo parduoti be pririštų dangtelių. Kaip atsarginės dalys yra naujos dangteliai su dirželiu.

Galiausiai naujose oro kondicionavimo sistemose sumontuotas pertvarkytas garintuvas, kuris yra stipresnis ir mažiau tikėtinas. Tai nereiškia, kad neturėtumėte tikrinti, ar jame nėra nuotėkių, tačiau jei jį pakeisite, įsitikinkite, kad pakuotė arba etiketė naujoje dalyje rodo, kad ji atitinka naująjį SAE J2842 standartą.

Šaldymo skysčio degumas

Kai kurių aptarnavimo prievadų dangtelių viršuje yra piktograma, rodanti, kad šaltnešis yra degus. Degumo problema sulaukė daug dėmesio, paskatino pramonę atlikti rimtus trečiųjų šalių bandymus. Esmė yra tokia: šaltnešis sudegs, tačiau jam užsidegti reikia daug šilumos ir jis dega lėtai. Beveik kiekvienas kitas skystis po gaubtu užsidegs lengviau ir sudegs karščiau nei R1234yf, todėl pramonė nustatė, kad tinkamai parinkus oro kondicionavimo sistemą jis nedidina gaisro tikimybės transporto priemonėje.

 

Aptarnavimo technika

Prijungus aparatą ir įvedus duomenis, viskas, ką reikia padaryti, yra sekti ekrane pateikiamus nurodymus. Aparatas atpažins šaltnešį ir tada atgaus šaltnešį (ir alyvą), jei jo grynumas ne mažesnis kaip 98%. Šiuo metu procedūrą galima nutraukti, jei technologija ketina pašalinti dalis.

 

Prieš įkraudamas sistemą, mašina ištrauks vakuumą ir stebės, ar nėra vakuumo skilimo, rodančio nuotėkį. Jei sistema atitiks vakuumo nuotėkio testą, mašina į sistemą įdės 15% viso šaltnešio kiekio ir paragins techniką atlikti garintuvo nuotėkio bandymą. Tai susideda iš pūstuvo įjungimo žemai, grindų angų parinkimui ir nuotėkio jutiklio zondo įdėjimui į centrinio grindų kanalą. Kai technologija patvirtina, kad nėra nuotėkio, ir paspaudžia mygtuką „tęsti“, mašina automatiškai įkrauna sistemą reikiamu kiekiu šaltnešio ir alyvos. Galiausiai ji atspausdins aptarnavimo ataskaitą, kurioje bus nurodytas atgauto ir į sistemą įpilto šaltnešio kiekis.

 

Jei sistema jau tuščia, senosios mokyklos įkrovimo metodai vis dar veikia, nes pagrindai vis tiek nesiskiria. Turėdamas tinkamus matuoklius, geras svarstykles ir vakuuminį siurblį, patyręs oro kondicionierius gali įkrauti sistemą ir priversti ją pūsti šaltą orą. Tačiau specialistams, gaunantiems atlyginimą už darbą, tai nėra teisėta. Parduotuvė gali būti nubausta už oro kondicionieriaus paslaugų teikimą be tinkamos įrangos ar aptarnavimo ataskaitų. Be to, „R1234yf“ šaltnešis yra toks brangus, kad net nedidelis nutekėjimas ar atsitiktinis praradimas aptarnavimo metu gali pašalinti visą pelną iš darbo. Atkūrimo / perdirbimo mašinos yra specialiai sukurtos tam išvengti.

 

Oro kondicionavimo sistemos plovimas grynu šaltnešiu yra geras būdas pašalinti alyvos perteklių, tačiau jis niekada patikimai neišjungs kondensatoriaus, užsikimšusio sugadinto kompresoriaus šiukšlėmis.

Oro kondicionavimo sistemos plovimas grynu šaltnešiu yra geras būdas pašalinti alyvos perteklių, tačiau jis niekada patikimai neišjungs kondensatoriaus, užsikimšusio sugadinto kompresoriaus šiukšlėmis.

Užterštas šaltnešis

Jei sistemos šaltnešis yra mažesnis nei 98% grynumo R1234yf, aptarnavimo mašina jo neatgaus. Šiuo metu turėsite prijungti mašiną, skirtą tik regeneravimui, ir surinkti šaltnešį šalinimui. Kadangi šaltnešis yra degus, svarbu naudoti tinkamą įrangą, atitinkančią SAE J2851 standartus, tačiau yra ir kita priežastis naudoti vieną iš šių aparatų.

Šiuo metu neradome realaus pasaulio užteršimo pavyzdžių, apie kuriuos būtų galima pranešti. Tačiau „DIYer“, kaip ir R134a sistemos, sukels problemų. Vartotojų dydžio skardinės „R1234yf“ šaltnešio bus prieinamos vėliau šiais metais, tačiau jos kainuos maždaug penkis kartus daugiau nei R134a. Kai kuriuose bus tie patys sandarikliai, dažai ir tepalų priedai, esantys kitų šaltnešių skardinėse vartotojui. Nors gali būti situacijų, kai šie priedai yra tinkami, OĮG jų nerekomenduoja ir nepatvirtina, ir dėl to mašina gali nutraukti priežiūros procedūrą.

Kadangi neplanuojama modifikuoti esamų oro kondicionavimo sistemų, kad būtų naudojamas R1234yf, R134a gamyba bus tęsiama neribotą laiką. Kadangi R134a aptarnavimo žarnas prie R1234yf sistemų galima prijungti tinkamais adapteriais, kai kurie vartotojai ar net technikai gali nuspręsti užpildyti sistemą kitais šaltnešiais, kainuojančiais mažiau nei R1234yf. Nors tai yra teisėta ir dauguma alternatyvių šaltnešių veiks pakankamai gerai, žinoma, kad kai kurie iš jų yra labai degus, lengvai užsidegantis ir degant išskiria ypač toksiškas dujas.

Kadangi šaltnešis yra toks brangus, o sistemai aptarnauti reikalinga įranga yra tokia specializuota, mes manome, kad dėl netinkamų aptarnavimo metodų („pro“ ir „pasidaryk pats“) užteršimas šaltnešiais taps daug didesnė problema, nei buvo praeityje. Taigi, kai jūsų parduotuvė ruošiasi aptarnauti automobilius su „R1234yf“, įsitikinkite, kad įrangos sąraše yra bent vienas šaltnešio identifikatorius ir mašina, skirta tik regeneravimui. Priešingu atveju patyrę oro kondicionavimo sistemos specialistai nerado nieko skirtingo, kai reikia aptarnauti šias sistemas, ir būtent to ir numatė gamintojai.